Оплата та умови

ОплатаУмови проживання

Бронювання
• Післе того, як В відправите заявку, Адміністратор св”яжеться з Вами для того, щоб підтвердити наявність обраного Вами номера.
• Просимо вказувати дійсні контактні дані, а також Ім”я та Прізвище. Якщо контактні дані вказані невірно, і Адміністратор не може з Вами зв”язатись, заявка в обробку не приймається.
• За 3 дні до дати заїзду, необхідно внести предоплату в размірі першої доби проживання.
• Предоплата являється гарантією Вашого заїзду і не повертається. Просимо Вас бути уважними, уточнюйте важливу для Вас інформацію і робіть предоплату тільки у впадку, кои Ви точно знаєте, що Ваші плани не змінться.
• Безкоштовна відміна бронювання чи зміни в бронюванні можливі за 3 дня до поселення. Після предоплати відмінити бронювання безкоштовно неможливо (навіть якщо предоплата була внесена раніше). Тому ми не радимо вносити предоплату раніше, ніж за 3 дні до дати заїзду.
• Якщо предоплата не була внесена за 3 дні до дати заїзду і Адміністратор не може з Вами зв”язатись, бронювання не вважається дійсним.
• Після оплати, Вам необхідно повідомити Адміністратору про здійснену оплату, у зв”зку з тим, що в інформації про платіж не завжди вказується ім”я платника.

Ви можете оплатити проживання в нашому готелі декількома способами.

1. Переводом на банківську карту ПриватБанка

5169 3305 1693 8708 на ім’я ФОП Джижевська Ю. М.

2. У нашому готелі можна розрахуватися карткою Visa, Maestro, MasterCard або готівкою.

3. А також, Ви можете оплатити проживання тут. Введіть необхідну суму в графу нижче.




1. Для заселення в готель необхідно пред’явити документ, що посвідчує Вашу особу.
2. Просимо Вас дотримуватись тиші з 23:00 до 7:00.
3. Готель не несе відповідальності за залишені речі у номері. Рекомендуємо користуватись камерою схову в готелі.
4. За пошкодження майна готель стягує штраф, размір якого можна дізнатись у адміністратора.
5. До проживаючих можуть приходити вiдвiдувачi з 8:00 години ранку до 22:00 годин вечора. Проживаючий в номері повинен дати згоду на відвідування, і несе відповідальність за відвідувача. При необхідності адміністратор  має право перевірити документи у гостя. Адміністратор має право заборонити гостю прохід до готелю у випадках, передбачених п. 7.
6. Якщо проживаючий бажає, щоб його не турбували, він може повісити на ручці табличку з надписом «Не турбувати!». На оборотній стороні таблички напис «Прибиріть, будь ласка!». Таку табличку проживаючий може повісити, якщо треба прибрати номер.
7. Адміністратор має право відмовити у поселенні у випадках:
- у гостя відсутні документи, документи недійсні або прострочені, є підозра, що документи фальшиві;
- гість знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно себе поводить;
- гість відмовляється дотримуватись внутрішніх правил проживання в готелі;
- в других випадках, передбачених законодавством України и здоровим глуздом.
За порушення умов проживання адміністрація має право стягнути штраф и виселити порушників у будь-який час без повернення оплати за проживання за поточну добу. Адміністрація має право при порушені правил відмовити в проживанні, без відшкодування сплаченого періоду.

Пам’ятайте, що дотримання вищевикладених правил є проявом поваги до гостей Готелю!

Просимо звернути Вашу увагу, якщо при заповненні форми бронювання, Ви вказали невірні контактні дані, і менеджер не може з Вами зв’язатися, то бронь вважається недійсною.

 
 
Заїзд з 14:00
Виїзд до 12:00
Ранній або пізній заїзд Просимо попередити.Додаткові години проживання оплачуються по домовленості.
Кафе з 8:00 до 20:00
Рецепція з 8:00 до 24:00
Оплата Visa, MasterCard або готівкою